TRIUMPH Tiger 800 XC

VELMI KVALITNÍ A KRÁSNÝ STROJ OD 1. MAJITELE, PŮVOD VELKÁ BRITÁNIE, ČESKÁ TK SPZ,
r. v. 2011, 62.500 km, VEŠKERÉ SERVISNÍ ZÁZNAMY, NEHAVAROVANÝ - TOP STAV!

186.500 Kč (+ partnerské bonusy v hodnotě přes 5.000 Kč!)

+ BONUS 1 - celodenní kurz Cesta z města v Motoškole BNM v hodnotě 2.490 Kč
+ BONUS 2 - české funkční prádlo pro motorkáře B.air "triko + kalhoty + trenky" v hodnotě cca 1.500 Kč
+ BONUS 3 - VIP karta GS PARK na prémiové motocyklové helmy Shoei, Arai, Schuberth, HJC

HISTORIE MOTORKY

Snili jste někdy o motorce, aby se na silnicích chovala díky výborně vyladěnému podvozku jako sportovní motorka, 
aby byla současně pohodlná na dlouhé trasy jako vaše křeslo v obýváku a ještě k tomu uměla krotit středně těžký terén? 
Stačí usednout do sedla, rozjet se a během 5 minut se tlemíte do helmy, jak malej kluk na kolotoči! 
A jakmile vyvenčíte Tigera do přírody, kde se cítí být opravdu doma, budete chtít jen dál, výš, rychleji... 

Všestrannost + zábava + sametový motor + přesná převodovka + pohodlí + výborná ovladatelnost = TT!

Tigera jsme dlouho chtěli. Jednak protože to je motorka, která není ze šuplíku "mainstream". Ale taky proto, že seriózní 
a nezávislé recenze na tuto ověřenou klasiku pěly vždy jen samou chválu. A my tuhle motorku nikdy nejezdili, takže jsme 
jí prostě potřebovali mít.

Tohoto výjimečně kvalitního a opečovávaného Tigera vlastnil od r. 2011 gentleman z anglického středozápadu, který ho 
v roce 2011 koupil u Triumph GB a najel na něm 
40 tis. mil, tj. 60 tis. km. Tento počet km je však pro velmi spolehlivý 
motor - řadový tříválec, směšný začátek jeho dlouholeté kariéry. 

Pro motorku jsme si dojeli do Anglie osobně, abychom na vlastní oči, ruce a zkušenosti zjistili, co pro vás kupujeme. 
Neskutečně mile překvapení jsme byli od prvního setkání s prodejcem, až po pár výletů, které jsme na něm již ujeli. 
A nahlas říkáme, že pokud ho nikdo z vás nekoupí, moc rádi si ho necháme a klidně až do důchodu!

Tigera nepotkal za jeho život žádný konflikt, a to ani motorický, ani s jiným vozidlem či tvrdý střet se zemí. Velmi lehké škrábance na krytu rukojeti by byly divné, kdyby nebyly. Jsou naprosto zanedbatelné a určitě dílem větví nebo maximálně nezvládnutého těžiště při tzv. "krátké noze" stojící motorky (velmi dobře známe z kurzů, kdy k tomuto dochází i několikrát denně). 

Motorka je celkově ve výborném stavu - technickém i designovém. Díly na motorce jsou originální, majitel pouze
vyměnil sedlo za pohodlnější a hezčí, než byl originál.

NAŠE ZHODNOCENÍ JÍZDNÍCH VLASTNOSTÍ

Na co se můžeš těšit? Odhadneme tu sled tvých pocitů a schválně jestli se trefíme: :-)

  • usedneš na pohodlné sedlo, do široka roztáhneš ruce a ať jsi jakkoli velký, proběhne ti hlavou "tuhle motorku 
    vyráběli mně na míru" 
  • po prvním rozjetí po silnici si řekneš "kurňa, to přece není cestovní enduro, ale cestovně-sportovní motorka!"
  • zkoušíš plynovou rukojeť a zjistíš, že naše dopravní předpisy na tuhle motorku nejsou stavěné, i když po městě
    se můžeš proplétat naprosto v pohodě na zařazenou trojku nebo i pětku a nemusíš se starat o řazení
  • pokud jsi středně vyježděný začátečník s citem na plyn, cítíš se jak v obýváku při sledování dojemného seriálu
  • pokud jsi již zkušený jezdec, máš stejně rozmazlující obývákové pocity, jen při sledování Pulp Fiction :-)
  • teď když už ses otrkal, hurá do terénu! Díky drátěným kolům a přední 21´ je terén pravý domov Tigera
  • vymletá polňačka? Žádný problém! Hory a kopce? No jasně! Pocitová lehkost motorky, vyšší podvozek a úžasně rozložené hmoty motorky, tj. skvělé těžiště, tě při umění ovládat motorku v terénu hodí do pravého endurového ráje!
  • a že jedou příští víkend kámoši do Alp brousit zatáčky se zmrzlinama? Jeď s nimi a pokud technicky umíš, 
    s Tigerem je posekáš 
    kde budeš chtít!

SOUČASNÝ STAV

Za celou dobu, po kterou byla motorka pod dohledem autorizovaného servisu, neměla jedinou vadu nebo zádrhel.
Což dokládá kompletní servisní historie. A té se skutečně dá věřit, neboť v Anglii je, u námi prověřených prodejců, 
"svět prodeje motorek skutečně 
ještě v pořádku". 

Díky velmi účinným brzdám a systému ABS je motorka perfektně připravena v krizové situaci efektivně zabrzdit, 
aniž bys musel/a přemýšlet, 
jestli umíš brzdit nebo ne. Prostě zmáčkneš obě brzdy vší silou a brzdíš. A to i na mokru 
či štěrku (je-li motorka v kolmém stavu vůči zemi).

K motorce jsou přidány ochranné rámy, které spolehlivě ochrání motor a pravděpodobně i plasty při případném pádu. 
A to se, obzvlášť pokud míříš do většího terénu, fakt hodí. 
V červnu 2017 byla u motorky provedena česká technická kontrola a přihlášení do registru vozidel (česká SPZ), takže 
stačí jen sednout a odjet si maximálně užívat! 

 

stav tachometru / skutečně najeto:  62.500 km / 62.500 km  objem motoru (ccm)800
rok výroby 2011  počet válců3
původ GB  výkon  95 k / 9300 ot/min
počet majitelů  1  točivý moment  79 Nm / 7850 ot/min
barva  bílá  počet rychlostí 6
komplexní stav  výborný, zcela bez vady  sekundární převodřetěz 

ZÁVĚR

Co říci na závěr? Jedná se o mimořádně kvalitní motorku, ve skvělém stavu, kterou měl její majitel evidentně rád. 
A my máme rádi takové majitele. Protože pak je jedno, jestli má motorka najeto 50 tis. km nebo 150 tis. km.
Tahle motorka vám bude při dobrém zacházení sloužit bez problémů i za 20 let nebo za 200 tis. dalších km. 

PS: někteří odborníci šíří informace, že Tiger je v komplexu vlastností lepší, než F 800 GS a že je to jeho jediná opravdová konkurence. 
My toto dál nešíříme. Obě motorky mají totiž co do sebe, obě milujeme a je to jen otázkou pohledu a priorit konkrétního jezdce. 
Nicméně takovýto kompliment Tigera opravdu těší! ;-)

JEDNÁ SE O MIMOŘÁDNĚ KVALITNÍ A BEZPEČNOU MOTORKU. 
DOPORUČUJEME!

O další info prosím volejte nebo pište.

Roman, tel: 774 422 041
Na vaší písemnou zprávu odpovím obratem.









Vytvořeno pomocí Mozello - nejsnadnějšího nástroje na tworbu webů na světě.

 .