VELMI KVALITNÍ A KRÁSNÝ STROJ OD 1. MAJITELE, PŮVOD VELKÁ BRITÁNIE, ČESKÁ TK SPZ,
r. v. 2011, 62.500 km, VEŠKERÉ SERVISNÍ ZÁZNAMY, NEHAVAROVANÝ - TOP STAV!
186.500 Kč (+ partnerské bonusy v hodnotě přes 5.000 Kč!)
Snili jste někdy o motorce, aby se na silnicích chovala díky výborně vyladěnému podvozku jako sportovní motorka,
aby byla současně pohodlná na dlouhé trasy jako vaše křeslo v obýváku a ještě k tomu uměla krotit středně těžký terén?
Stačí usednout do sedla, rozjet se a během 5 minut se tlemíte do helmy, jak malej kluk na kolotoči!
A jakmile vyvenčíte Tigera do přírody, kde se cítí být opravdu doma, budete chtít jen dál, výš, rychleji...
Všestrannost + zábava + sametový motor + přesná převodovka + pohodlí + výborná ovladatelnost = TT!
Tigera jsme dlouho chtěli. Jednak protože to je motorka, která není ze šuplíku "mainstream". Ale taky proto, že seriózní
a nezávislé recenze na tuto ověřenou klasiku pěly vždy jen samou chválu. A my tuhle motorku nikdy nejezdili, takže jsme
jí prostě potřebovali mít.
Tohoto výjimečně kvalitního a opečovávaného Tigera vlastnil od r. 2011 gentleman z anglického středozápadu, který ho
v roce 2011 koupil u Triumph GB a najel na něm 40 tis. mil, tj. 60 tis. km. Tento počet km je však pro velmi spolehlivý
motor - řadový tříválec, směšný začátek jeho dlouholeté kariéry.
Pro motorku jsme si dojeli do Anglie osobně, abychom na vlastní oči, ruce a zkušenosti zjistili, co pro vás kupujeme.
Neskutečně mile překvapení jsme byli od prvního setkání s prodejcem, až po pár výletů, které jsme na něm již ujeli.
A nahlas říkáme, že pokud ho nikdo z vás nekoupí, moc rádi si ho necháme a klidně až do důchodu!
Tigera nepotkal za jeho život žádný konflikt, a to ani motorický, ani s jiným vozidlem či tvrdý střet se zemí. Velmi lehké škrábance na krytu rukojeti by byly divné, kdyby nebyly. Jsou naprosto zanedbatelné a určitě dílem větví nebo maximálně nezvládnutého těžiště při tzv. "krátké noze" stojící motorky (velmi dobře známe z kurzů, kdy k tomuto dochází i několikrát denně).
Motorka je celkově ve výborném stavu - technickém i designovém. Díly na motorce jsou originální, majitel pouze
vyměnil sedlo za pohodlnější a hezčí, než byl originál.
Na co se můžeš těšit? Odhadneme tu sled tvých pocitů a schválně jestli se trefíme: :-)
Za celou dobu, po kterou byla motorka pod dohledem autorizovaného servisu, neměla jedinou vadu nebo zádrhel.
Což dokládá kompletní servisní historie. A té se skutečně dá věřit, neboť v Anglii je, u námi prověřených prodejců,
"svět prodeje motorek skutečně ještě v pořádku".
Díky velmi účinným brzdám a systému ABS je motorka perfektně připravena v krizové situaci efektivně zabrzdit,
aniž bys musel/a přemýšlet, jestli umíš brzdit nebo ne. Prostě zmáčkneš obě brzdy vší silou a brzdíš. A to i na mokru
či štěrku (je-li motorka v kolmém stavu vůči zemi).
K motorce jsou přidány ochranné rámy, které spolehlivě ochrání motor a pravděpodobně i plasty při případném pádu.
A to se, obzvlášť pokud míříš do většího terénu, fakt hodí.
V červnu 2017 byla u motorky provedena česká technická kontrola a přihlášení do registru vozidel (česká SPZ), takže
stačí jen sednout a odjet si maximálně užívat!
stav tachometru / skutečně najeto: | 62.500 km / 62.500 km | objem motoru (ccm) | 800 | |
rok výroby | 2011 | počet válců | 3 | |
původ | GB | výkon | 95 k / 9300 ot/min | |
počet majitelů | 1 | točivý moment | 79 Nm / 7850 ot/min | |
barva | bílá | počet rychlostí | 6 | |
komplexní stav | výborný, zcela bez vady | sekundární převod | řetěz |
JEDNÁ SE O MIMOŘÁDNĚ KVALITNÍ A BEZPEČNOU MOTORKU.
DOPORUČUJEME!
Roman, tel: 774 422 041
Na vaší písemnou zprávu odpovím obratem.